Alexander C. Cuza: Η Επιστήμη του Αντισημιτισμού

A.C.-Cuza

Το παρακάτω κείμενο αποτελεί απόσπασμα από την κοινωνιoλογική μελέτη του εξαίρετου Ρουμάνου καθηγητή Alexander C. Cuza δια της γραφής του μεγάλου μυσταγωγού του Χριστιανισμού και μυστικιστή του Εθνικισμού, Κορνήλιου Ζέλεα Κοντρεάνου.  (βιβλίο «Για τους Λεγεωνάριούς μου» κεφ. Τα Πρώτα Βήματα) :

‘’Aκόμα ένα κακό ταίριασμα λέξεων, η Επιστήμη του Αντισημιτισμού. ‘’Πως μπορεί ο αντισημιτισμός να είναι επιστήμη;’’ θα αναρωτηθούν αγανακτισμένοι οι επιστήμονες με τις έγνοιες τους, τις σφραγίδες τους, οι μαθηματικοί με τα χ τους, οι φιλόλογοι με τα επιθήματα τους, οι επιστήμονες με τις ακλόνητες ‘’ιδέες’’ τους για τον πολιτισμό.
Ο αντισημιτισμός για αυτούς τους επιστήμονες είναι μόνο βαρβαρότητα:μια τυφλή εκδήλωση κτηνώδους ενστίκτου, κατάλοιπο προϊστορικών εποχών, ντροπή για τον πολιτισμό που η επιστήμη και οι φωτισμένοι άνθρωποι, ελεύθεροι από προκαταλήψεις και πάθη, καταδικάζουν. Αυτές οι ‘’φιλοφρονήσεις’’ δεν προέρχονται μόνον από χυδαίους εβραιολάγνους αλλά μερικές φορές ακόμα και από κάποιους διακεκριμένους ανθρώπους του πολιτισμού σε άλλους τομείς. Για τους Εβραίους η αντιμετώπιση του αντισημιτισμού είναι πιο χαρακτηριστική. Μαζί με τα συνήθη κλισέ ‘’μίσος και βαρβαρότητα’’ – έτσι, χωρίς κίνητρο, ποτέ δεν συζητούν για κίνητρο – σύμφωνα με αυτούς ο αντισημιτισμός είναι μια τρέλα, ένας πνευματικός εκφυλισμός, μια πάθηση του μυαλού. Ο ορισμός του αντισημιτισμού – σύμφωνα με τους Εβραίους και τους εξουδαϊσμένους – περιορίζεται σε δύο λέξεις: βαρβαρότητα και τρέλα. Όσο για την μελέτη των Εβραίων ως κοινωνικό φαινόμενο, ούτε καν προσπαθούν να μπουν σε αυτήν την εξήγηση. Σαν να μην υπάρχει. Ήταν η βαρβαρότητα και η τρέλα που ανάγκασε τόσους λαούς σε διάφορες εποχές, Αιγυπτίους, Πέρσες, Ρωμαίους, Άραβες, μέχρι και τα σύγχρονα κράτη να θεωρούν τους Εβραίους ως εθνική απειλή και να λαμβάνουν μέτρα εναντίον τους. ‘Ήταν η βαρβαρότητα και η τρέλα που σκοτείνιασε το μυαλό των πιο διαπρεπών αντιπροσώπων του πολιτισμού όλων των εθνών, όπως οι Κικέρων, Σενέκας, Τάκιτος, Μωάμεθ, Λούθηρος, Τζιορντάνο Μπρούνο, Φρειδερίκος ο μέγας, Βολταίρος, Ιωσήφ Β’, Ναπολέων, Γκαίτε, Χέρντερ, Ιμμάνουελ Καντ, Φίχτε, Σοπενχάουερ, Κάρολος Φουριέρ, Λούντβιχ Φόιερμπαχ, Ρίχαρντ Βάγκνερ, Βίσμαρκ, και αμέτρητοι άλλοι από κάθε τομέα που εναντιώθηκαν στους Εβραίους.
Βάρβαροι και τρελοί: όλοι αυτοί, ενώ πολιτισμένοι και ευγενείς: οι εξιουδαϊσμένοι. Και οι Εβραίοι: αόρατοι. Αυτά αναπαράγουν διαρκώς για να διατηρούν σε σύγχυση το μυαλό των μαζών. Μαζί με τους αργυρώνητους εξιουδαϊσμένους να μην μπορούν να εξηγήσουν τον αντισημιτισμό ως κοινωνικό φαινόμενο. Όλα αυτά εντάσσονται σε αυτό που ονομάζουμε αντισημιτική θεωρία. Σύμφωνα με αυτή τη θεωρία, για τη δημιουργία του αντισημιτισμού πρέπει να διαχωρίσουμε τρία στάδια: ένστικτο, συνειδητοποίηση, επιστήμη.
Το ένστικτο κάνει τα πλήθη, που νοιάζονται κυρίως για το άμεσο υλικό συμφέρον, να αντιτίθεται στον Εβραϊκό παρασιτισμό μέσω λαϊκών κινημάτων, συχνά μαζικά και βίαια, όπως ήταν μεταξύ άλλων το τρομερό κίνημα των Κοζάκων στην Ουκρανία, με ηγέτη τον Bogdan Hmelnischy, από το οποίο σκοτώθηκαν πάνω από 250.000 Εβραίοι το 1649.
Η συνειδητοποίηση του Εβραϊκού κινδύνου διαρκώς αυξάνεται, αρχικά στην τάξη των μορφωμένων. Έπειτα διαδίδεται και διεισδύει στις μάζες. Η μεν μορφωμένη τάξη ενώνεται με το λαό, υποστηρίζοντας τα αιτήματα του. Ο λαός έτσι γίνεται ολοένα και πιο συνειδητοποιημένος.
Η επιστήμη ξεκινά από αποσπασματικές ανακαλύψεις, μέχρι που φτάνει στις μέρες μας στον καθορισμό του στόχου της, που είναι η μελέτη του Ιουδαϊσμού ως κοινωνικού φαινομένου, ξετρυπώνοντας τον από μέσα που προσπαθεί να κρυφτεί και συμπεραίνοντας ότι είναι ένα πρόβλημα της ανθρωπότητας, στην πραγματικότητα το μεγαλύτερο, για το οποίο πρέπει να βρεθεί λύση.
Η Επιστήμη του Αντισημιτισμού έχει σκοπό τη μελέτη του Ιουδαϊσμού ως κοινωνικού προβλήματος, όντας σύνθεση όλων των επιστημών που συνεισφέρουν στη λύση του. Θα εξετάσουμε τις επιστήμες που συνεισφέρουν στην μερική γνώση του Ιουδαϊσμού. Με αυτόν τον τρόπο η Επιστήμη του Αντισημιτισμού χρησιμοποιεί τα ευρήματα της για να φτάσει σε μια λύση.

300px-AC_Cuza.jpg

Ιστορία: μας διδάσκει ότι οι Εβραίοι από τα αρχαιότερα χρόνια, ήταν ένας λαός που περιπλανιόταν μεταξύ άλλων λαών, ως νομάδες χωρίς πατρίδα.
Η επιστήμη του αντισημιτισμού: διδάσκει ότι αυτός ο νομαδισμός είναι ενάντια στην ευημερία των λαών που καλλιεργούν την γη και έχουν μόνιμη εγκατάσταση και δεν μπορεί να γίνει ανεκτός.

Ανθρωπολογία: μας διδάσκει ότι οι Εβραίοι είναι μια μείξη από άσχετες φυλές, που διαφέρουν μεταξύ τους, όπως Σημίτες, Άριοι, Νέγροι, Μογγόλοι.
Η επιστήμη του αντισημιτισμού: εξηγεί την στειρότητα του Εβραϊκού έθνους στον τομέα του πολιτισμού, ως αποτέλεσμα αυτού του μπασταρδέματος και δείχνει ότι οι μιγάδες αδυνατούν να συνεισφέρουν το οτιδήποτε στον πολιτισμό των άλλων εθνών, παρά μόνο να τον παραποιούν και να τον εκφυλίζουν.

Θεολογία: μας διδάσκει ότι η Εβραϊκή θρησκεία είναι μια θρησκεία με αποκλεισμούς, βασισμένη στην διαθήκη που έγινε μεταξύ του Θεού τους Γιαχβέ και των Εβραίων, που θεωρούνται ο εκλεκτός, περιούσιος λαός, ξεχωριστός από όλους τους άλλους.
Η επιστήμη του αντισημιτισμού: συμπεραίνει καθαρά ότι μια τέτοια αντίληψη αποκλείει κάθε πιθανότητα μιας ειρηνικής συνεργασίας ή ενσωμάτωσης των Εβραίων.

Πολιτική: μας διδάσκει ότι παντού, εντός των εθνών, οι Εβραίοι έχουν την δική τους μοναδική κοινωνική οργάνωση που αποτελεί κράτος εν κράτει.
Η επιστήμη του αντισημιτισμού: συμπεραίνει ότι οι Εβραίοι είναι ένα αναρχικό στοιχείο επικίνδυνο για την ύπαρξη όλων των κρατών.

Πολιτική Οικονομία: μας διδάσκει ότι οι Εβραίοι σε όλες τις εποχές, ακόμα και στην Παλαιστίνη, ζούσαν παρασιτικά, εκμεταλλευόμενοι την εργασία των εθνών όπου ζούσαν χωρίς οι ίδιοι να παράγουν.
Η επιστήμη του αντισημιτισμού: μας διδάσκει ότι κάθε λαός έχει δικαίωμα να υπερασπίζεται την παραγωγική του εργασία ενάντια στο να την εκμεταλλεύονται οι Εβραίοι, οι οποίοι δεν μπορούν να γίνουν ανεκτοί ζώντας ως παράσιτα και θέτοντας σε κίνδυνο την ύπαρξη του λαού.

Φιλοσοφία: μας διδάσκει ότι ο Ιουδαϊσμός σαν αντίληψη ζωής είναι αναχρονισμός ενάντια στην πρόοδο της ανθρωπότητας.
Η επιστήμη του αντισημιτισμού: μας επιβάλλει ως καθήκον απέναντι στον πολιτισμό, να εξαλειφθεί αυτό έκτρωμα μέσω του κοινού αγώνα όλων των εθνών.

Η επιστήμη του αντισημιτισμού βασίζει τα πορίσματα της στα επιμέρους πορίσματα των διαφόρων επιστημών, οι οποίες όλες καταλήγουν στην ίδια λύση: την εξάλειψη των Εβραίων από το σώμα του λαού μας, βάζοντας ένα τέλος στην αφύσικη, παρασιτική ύπαρξη τους που οφείλεται στην αναχρονιστική τους αντίληψη, που αντιτίθεται στον πολιτισμό και στην ειρήνη των εθνών, τα οποία δεν μπορούν πια να την ανέχονται. Αυτή η αντισημιτική θεωρία, όπως είναι φανερό, αντιτίθεται στην θεωρία των Εβραίων και εξουδαισμένων που μειώνουν τον αντισημιτισμό στο επίπεδο των δύο λέξεων – που στην πραγματικότητα, τη στιγμή που εκδηλώνονται μαζικά, γίνονται από μόνες τους κοινωνικό πρόβλημα – βαρβαρότητα και μίσος.
Το ένστικτο του αντισημιτισμού μπορεί μερικές φορές να συνοδεύεται από βαρβαρότητα και μίσος. Γιατί τα ένστικτα είναι τυφλά – όπως λένε – αλλά είναι απαραίτητα για την προστασία της ζωής.
Η συνειδητοποίηση του αντισημιτισμού προστίθεται στα ένστικτα ενισχύοντας τα, ασχέτως αν είναι ‘’βάρβαρα’’. Γιατί να είναι κάποιος ‘’πολιτισμένος’’ πρέπει πρώτα να ευπάρχει.
Η επιστήμη του αντισημιτισμού καταφέρνει τελικά να εξηγήσει το φαινόμενο και να διαφωτίσει τον λαό, ικανοποιώντας τα ένστικτα του και τα βίαια ξεσπάσματα του, που δικαιολογούνται απόλυτα από την αποκάλυψη της πραγματικής αιτίας, τον παρασιτισμό των Εβραίων.

Έτσι μας δίνεται η συνταγή για του σύγχρονου αντισημιτισμού για την επιστημονική λύση του Εβραϊκού Ζητήματος, την οποία πρέπει να εφαρμόσουμε και η οποία απαιτεί όλες τις δυνάμεις μας: ένστικτο, συνείδηση, επιστήμη, την πλήρως αποκαλυφθείσα αλήθεια, που θα δημιουργήσουν μια ισχυρή κοινωνική δύναμη, ικανή να λύσει το μεγαλύτερο πρόβλημα του σύγχρονου πολιτισμού, το Εβραϊκό Ζήτημα.

Α. C. Cuza, Apararea Nationala (Εθνική Αντίσταση)

Αρ. Φ. 16, 15 Νοεμβρίου 1922, 1ο έτος.

ΕΠΙΛΟΓΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ:

Φίλιππος Γ. Νατσιόπουλος