Οι πυλώνες του Ελληνικού Εθνικισμού

ktirio-a-2

Οι αρχαίοι ημών πρόγονοί μας διατύπωσαν στην ιδιαίτερα αξιομνημόνευτη και αξιοθαύμαστη αρχιτεκτονική τους το τρισυπόστατο της ελληνικής ψυχής μας. Ως γνωστόν η ανθρώπινη ύπαρξις αποτελείται από τρία βασικά δομικά στοιχεία: το πνεύμα, την ψυχή και το σώμα. Μέσα από αυτή την θέσφατη αλήθεια, την τριαδική Ουσία δημιουργήθηκαν και τρεις διαφορετικές εκδοχές του αρχαιοελληνικού ρυθμού, όπου ο ένας μυστηριακά συνδέεται με τον άλλον και αλληλοσυμπληρώνονται χωρίς να αποβάλλει κάποιος κάτι από μέσα του αλλά και χωρίς να βαραίνει τον άλλον. Οι ρυθμοί τούτοι ήταν ο κορινθιακός, ο ιωνικός και ο δωρικός.

  1. Ο κορινθιακός ρυθμός θεωρείτο πιο καλαίσθητος, εντυπωσιακός, λεπτομερής, πολύμορφος και πλούσια διακοσμημένος όπως είναι το πνεύμα των ανθρώπων. (είναι αυτός που κυρίως συγκροτεί τις Εκκλησίες μας στο εσωτερικό τους)
    2. Ο ιωνικός ρυθμός θεωρείτο πιο λεπτοφυής, κομψός και συγκρατημένος στην ομορφιά του και στην γοητεία του, όπως είναι η ψυχή των ανθρώπων.
    3. Και ο δωρικός ρυθμός είναι πιο λιτός, πιο επιβλητικός, μοιάζει σαν να θέλει να μας πει πολλά αλλά μιλάει με την σιωπή του, όπως το σώμα των ανθρώπων.

Αυτή η τρισυπόστατη αρχή του αρχαιοελληνικού πολιτισμού μας συνεχίστηκε στο πέρασμα των αιώνων, μέσα από τα δύσβατα μονοπάτια της ιστορίας και της φυλής μας και έφτασε στις μέρες μας μέσω κάποιων ανθρώπων, οι οποίοι μπορούν να θεωρηθούν ως οι κατά εξοχήν εκπρόσωποι αυτών των ρυθμών, και οι οποίοι ήρθαν να διαμορφώσουν το Ελληνικό Εθνικιστικό μας κίνημα προσθέτοντας ο καθένας τον δικό του ρυθμό και εκπληρώνοντας ο καθένας την δικιά του αποστολή στην Μεγάλη Παράσταση της Ελληνικής Φυλής!

Αυτοί οι Άνδρες είναι: ο Περικλής Γιαννόπουλος, ο Ίων Δραγούμης και ο Ιωάννης Μεταξάς.

φωτο2

Ο πρώτος Έλλην, άνδρας χυμώδης, πληθωρικός, γοητευτικός, ελληνοπρεπής, διακατεχόμενος από πνευματική διαύγεια, πολυγραφότατος, με τους διαπρύσιους λόγους του και την καλλιέπεια που τον διακατείχε ύψωσε ψηλά το Νέο Ιδανικό της φυλής μας και με την Ελληνική Γραμμή του, το Ελληνικό του Χρώμα και τον Ελληνικό του Λόγο έβαλε τα θεμέλια για την δημιουργία ενός Ανατέλλοντος Ελληνικού Καθαρόαιμου Εθνικιστικού Κινήματος. Είναι αυτός που αντιλήφθηκε πολύ νωρίς πως ‘’ Ο προορισμός του Έλληνος ήταν, είναι και θα είναι ο εξανθρωπισμός και εκπολιτισμός της ανθρωπότητας’’. Φώναζε μετά στεντόρειας φωνής ‘’Πεθαίνετε, διότι εσκοτώσατε το ΠΝΕΥΜΑ. Ενόσω δεν Αναστηθή και Αναστηλωθή το ΠΝΕΥΜΑ, αδύνατο να αρχίση η υπάρχουσα: ΖΩΝΤΑΝΗ ΕΛΛΑΣ’’. Ο Περικλής είναι το ΠΝΕΥΜΑ. Ο Περικλής είναι ο εκφραστής ενός Πνευματικού – Φιλοσοφικού και Αισθητικού Εθνικισμού! Είναι ο κορινθιακός ρυθμός της Εθνικιστικής μας Αρχιτεκτονικής για την αναδημιουργία και ανασύσταση του Κινήματος μας.  Όποιος απομακρύνεται από τα έργα του Περικλή Γιαννόπουλου, τα οποία είναι ικανά να εξελληνίσουν και να εξευγενίσουν και το πιο άμυαλο και βάρβαρο ελληνόφωνο ραγιά, απομακρύνεται από το ΠΝΕΥΜΑ!

220px-Ion_Dragoumis

Ο δεύτερος Έλλην, αγαπημένος σε όλους τους Γνήσιους Έλληνες Εθνικιστές, ο δικός μας Ίων, αποτελεί την Ψυχή του Ελληνικού Εθνικισμού μας και καθόλου τυχαίως δεν θεωρήθηκε ως Πατήρ του. Άνδρας ο οποίος ξεχώρισε από όπου κι αν πέρασε για την κομψότητα του, την ενεργητικότητα του, την δυναμικότητα και την πλούσια και εθνοφελής δραστηριότητα του με σκοπό να μπαίνει πάντοτε στο στόχαστρο των κρατικών υπηρεσιών αλλά και των ξένων στις χώρες όπου υπηρετούσε. Τα έργα του αποτελούν (ιδίως το «Όσοι Ζωντανοί», «Μαρτύρων και Ηρώων Αίμα», «Σαμοθράκη» και «Ελληνικός Πολιτισμός») τα Ευαγγέλια του Ελληνικού Εθνικισμού και διακρίνονται για την ακλόνητη πίστη του στην Δύναμη της Φυλής, την εμβρίθεια και παρατηρητικότητα του στην ελληνική ψυχή και τον ελληνικό τρόπο ζωής των κοινοτήτων, την απύθμενη αγάπη του να δει ξανά τον ελληνικό λαό θρονιασμένο στη πρωτεύουσα του, την Βασιλεύουσα και να αναστήσει και πάλι το Ιδανικό του Έθνους μας καθιστώντας το για ακόμη μια φορά, Άρχων του Κόσμου, Αυτοκρατορία του Πνεύματος και του Αίματος. Είναι ο ίδιος που μένει πάντα επίκαιρος: ‘’Δεν θέλω να πεθάνει το Έθνος μου, το Έθνος αυτό που τόσα έκαμε στην ζωή του, το έξυπνο, το τόσο ανθρώπινο. Για να το φυλάξω από τον θάνατο πρέπει πρώτα να το κάμω πεισματάρικο στην ΕΘΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ, στον ΕΘΝΙΣΜΟ του, ας είναι και υπερβολικό το αίσθημα που θέλω να δώσω στους Έλληνες. ΜΟΝΟΝ έτσι θα ζήσει το Έθνος! Σε όποιους με κατηγορούν ή με περιγελούν (και είναι πολλοί πλέον διαφόρων αποχρώσεων) γιατί τους κεντρώ το Εθνικό τους αίσθημα και τους μιλώ αποκλειστικά, θα λέγω: Λοιπόν, θέλετε να πεθάνει το Έθνος σας; Πέστε το καθαρά, μην κρυβόσαστε!’’

Ο Ίων όπως μαρτυρεί και το όνομα του είναι ο ιωνικός ρυθμός του Ελληνοκεντρικού Εθνικισμού μας, είναι η ψυχή μας. Και όποιος βάλλει κατά της ψυχής του Εθνικισμού, βάλλει κατά του Ελληνικού Έθνους, με επίγνωση αυτής της πράξεως ή χωρίς. Είναι ο εκφραστής του Ρομαντικού – Πολιτιστικού Εθνικισμού, ο αντίποδας του πολιτιστικού μαρξισμού και του φιλελεύθερου προοδευτισμού. Καθότι όπως έλεγε κι ο ίδιος ως λάτρης του Πολιτισμού: ‘’ Ποιος είναι ο τελικός των εθνών, πες τον προορισμό, πες τον αποστολή; Ο πολιτισμός! Να ένα έργο άξιο για τα έθνη, έργο αληθινά ανθρώπινο. Να η δικαιολογία των εθνών. Να πως τα έθνη είναι χρήσιμα στην ανθρωπότητα και να που έσφαλε ο Μαρξ πολεμώντας τα έθνη. Πολιτισμούς γεννούν τα έθνη και αυτά μονάχα. Δεν φθάνει όμως να είναι ένα έθνος πολιτισμένο, πρέπει να είναι πολιτισμένο και από δικό του πολιτισμό. Σε αυτό λοιπόν χρησιμεύουν τα έθνη. Οι πολιτισμοί γεννιούνται ο καθένας σε κάποια πατρίδα, σε κάποια εποχή και σε κάποιο έθνος. Έξω από αυτά δεν μπορεί να σταθεί πολιτισμός.’’

metaxas-poster-06.png

O τρίτος πυλώνας του Ελληνικού Εθνικισμού μας είναι ο πατέρας του ΟΧΙ και της Ε.Ο.Ν., αγαπητός σε όλους τους ελληνόψυχους και μισητός σε όλους τους μπολσεβίκους πάσης φύσεως. Πληρώνει μέχρι και σήμερα το αμάρτημα του ότι υπήρξε στην ζωή του, στην πολυτάραχη και πολυτονική παρουσία του στον ελληνικό χώρο, ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΙΣ! Αυτό δεν του το συγχώρεσαν ποτέ οι εχθροί του και οι κατήγοροι του. Όπως έλεγε κι ίδιος ‘’Το παν στην ζωή είναι να είναι κανείς Προσωπικότις. Όλα τα άλλα, εξουσία, πλούτη, επιρροή, τιμές και δόξα, δεν είναι τίποτε απέναντι αυτού.’’ Και ο Μεταξάς υπήρξε τέτοια! Άνδρας, πολυσχιδής, οργανωτικός, εργατικός, θρησκευόμενος, φίλεργος, ταπεινός ως όριζε και ο στρατιωτικός κώδικας τιμής τον οποίο υπηρέτησε μέχρι το αξιοπερίεργο τέλος της ζωής του, με ευθυκρισία, χαλύβδινη θέληση, ανικανοποίητη φύσις, στρατηγική οξυδέρκεια, πνευματικές ανησυχίες και βαθύς γνώστης και κοινωνός της ελληνικής γης. Ο ίδιος απευθυνόμενος στην νεολαία έλεγε: ‘’Σήκω πάνω Ελληνική Νεολαία, δεν υπάρχει δια σένα άλλη πραγματικότης παρά η Ελληνική Πατρίς, μόνον εκεί θα επανεύρεις τον ευατό σου’’. Ο Μεταξάς είναι αναντίρρητα λόγω της στρατιωτικής του ιδιότητας και του λακωνικού τρόπου ζωής και σκέψης του, ο δωρικός ρυθμός της Ελληνικής Εθνικιστικής Κοσμοαντίληψις μας! Είναι ο πηγαίος εκφραστής του Μαχητικού Εθνικισμού μας. Κάθε επίθεσις στο πρόσωπο του Εθνικού Κυβερνήτη, είναι επίθεσις στην Αξία της Προσωπικότητας!

Εν κατακλείδι, αυτοί οι τρεις αποτελούν τους βασικούς Πυλώνες του Ελληνικού Καθαρόαιμου Εθνικιστικού Κινήματος μας. Αυτοί είναι το ΠΝΕΥΜΑ, η ΨΥΧΗ και το ΣΩΜΑ! Αυτοί αποτελούν το λογιστικόν, το θυμοειδές και το βουλητικόν κατά τον Αριστοτέλη. Κάθε απομάκρυνσις και επίθεσις εις τα τρία αυτά ετερόκλητα αλλά αλληλοσυμπληρώμενα Πρόσωπα του Έθνους μας αποτελούν την τροχοπέδη και την παρεμπόδιση της ανθίσεως του Ανερχόμενου Ελληνικού Εθνικισμού μας και είναι καταδικασμένες να αποτυγχάνουν μη έχοντας κανένα απολύτως αντίκρυσμα στον ελληνικό λαό.

Το πνεύμα του Περικλέους είναι ικανό να φέρει την αναζωπύρωση του Ελληνισμού και του Εθνικισμού, η ζωντανή γλώσσα του Ίωνος είναι αυτή που μπορεί να αγγίξει τα μύχια της ελληνικής ψυχής και να ζεστάνει τις καρδιές των Ελλήνων και το παράδειγμα του Μεταξά είναι αυτό που θα μας βοηθήσει ώστε να δημιουργήσουμε την Νεα Ε.Ο.Ν. Μιας κι όλοι εμείς ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΝΕΟΛΑΙΑΣ!

Άδήριτη Ανάγκη όλων μας, ο εξελληνισμός και εκχριστιανισμός του εθνικιστικού μας κινήματος!

ΕΛΛΑΣ Ή ΤΕΦΡΑ!!

ΥΓ: Τα πρότυπα αυτά των εθνικιστών ουδέποτε αποτέλεσαν θεμελιώδεις πυλώνες για την δημιουργία ενός εθνικιστικού κινήματος παρά μόνον χρησιμοποιήθηκαν αποσπασματικώς και φαινομενικώς από «εθνικιστικές» οργανώσεις.

Φίλιππος Γ. Νατσιόπουλος