Ο Ελληνικός Εθνικισμός και οι παραμορφώσεις του (Ά Μέρος)

0

Ο Ελληνικός Εθνικισμός αποτελεί μια ιδιάζουσα μορφή ζωτικής και ενεργειακής έξαρσης ψυχικών και πνευματικών ιδιοτήτων και πανανθρώπινων Αξιών και Ιδεών, ο οποίος απέχει παρασάγγας από την φύση των υπόλοιπων ευρωπαϊκών εθνικισμών. (1) Ως αρχαιότερος λαός της Γηραιάς Ηπείρου μας, έχουμε την πιο μακρόχρονη μνήμη και την ισχυρότερη ιστορική συνείδηση επί της υπάρξεως μας και αποστολή μας στη Οικουμένη. Ο δικός μας εθνικισμός δεν ξεκινάει από την έναρξη της Ελληνικής Επαναστάσεως όπως το επιθυμούν οι αριστεροί μοντερνιστές, ούτε μιμείται της Γαλλικής Επαναστάσεως όπως αρέσκονται να διατυμπανίζουν και να περηφανεύονται χαμηλόφωνα οι φιλελεύθεροι οικονομιστές, δεν ξεκινάει ούτε από τον Εθνικό μας Κυβερνήτη Ιωάννη Μεταξά και το εθνωφελές καθεστώς της 4ης Αυγούστου, καθότι αυτός αποτέλεσε μόνον τον πρώτον εφαρμοστή της Εθνικιστικής Κοσμοαντίληψεως στην νεώτερη Ελλάδα.

Ο Ελληνικός Εθνικισμός πηγάζει από το αρχαίο πνεύμα των προγόνων μας και αντλεί ενέργεια και σοφία από όλες τις ελληνοκεντρικές προσωπικότητες όπως τον Ισοκράτη, τον Αριστοτέλη, τον Φίλιππο, τον Αλέξανδρο, τον Κίμωνα, τον Λεωνίδα, κ.α. και από όλα τα φιλοσοφικά ρεύματα της τότε εποχής όπως τον Ιδεαλισμό του Πλάτωνος, τον Πραγματισμό του Αριστοτέλους, την έννοια της Φιλίας του Επίκουρου, την ηθική του Σωκράτη, την Αρετήν των Στωικών, την ‘’Πολεμικήν’’ του Ηράκλειτου, κ.α. (2)

ΠΛΑΤΩΝ 4.jpg

Ο δικός μας Εθνικισμός δεν είναι στάσιμος, στείρος και δεν κάνει αγώνα ταχύτητας όπως οι λοιποί ευρωπαϊκοί. Ο δικός μας Εθνικισμός βρίσκεται σε αγώνα αντοχής από τα αρχαία χρόνια έως ότου σήμερα και προσπαθεί να στερεώσει ένα Νέο Ιδανικό όπως το ονειρευόταν ο Περικλής Γιαννόπουλος. Ο δικός μας Εθνικισμός βρίσκεται σε αγώνα σκυταλοδρομίας όπου μεταδίδεται η Ιερή φλόγα της Εθνικής Συνειδήσεως και Κληρονομιάς από τα αρχαία χρόνια στην μετά Χριστόν Εποχήν. Συνεχίζει τον δρόμο της μέσα από την Ελληνική Αυτοκρατορία των Μέσων Χρόνων και εμπνέεται από όλες τις ελληνοκεντρικές προσωπικότητες της εποχής εκείνης, όπως τον Ηράκλειο, τον Βασίλειο Β’ τον Βουλγαροκτόνο, τον Άγιο Αυτοκράτορα Ιωάννη Γ’ Δούκα Βατάτζη, τον Ιωάννη Τσιμισκή, τον Νικηφόρο Φωκά, τον τελευταίο υπερασπιστή της Βασιλεύουσας Κωνσταντίνο Παλαιολόγο, κ.α. Αντλεί δύναμη, πίστη και σοφία από τα φιλοσοφικά ρεύματα της Βασιλικής Αυλής, όπως του Μιχαήλ Ψελλού, του Νικηφόρου Βλεμμύδη, του Λέοντος του Σοφού, του Θεόδωρου Μετοχίτη, του Γρηγορίου Παλαμά, του Γεώργιου Πλήθωνος Γεμιστού, κ.α. (3) Περνάει μέσα από το βαθύ σκοτάδι της τουρκοκρατίας και βρίσκει καταφύγιο στις σπηλιές και στα βουνά της πατρίδος μας, ανδρώνεται, σκληραίνει, ζυμώνεται, προετοιμάζεται, αποκτάει μορφή επαναστατική και προβάλλει ως το πρώτο Εθνικιστικό Απελευθερωτικό κίνημα στην ιστορία της ανθρωπότητας το 1821, με ηρωικές μορφές όπως αυτή του Ηγέτη της Θεόδωρου Κολοκοτρώνη, του ριψοκίνδυνου Γεωργίου Καραϊσκάκη, του μπουρλοτιέρη Κωνσταντίνου Κανάρη, του τραγικού Αθανάσιου Διάκου, του ασταμάτητου Νικήτα Σταματελόπουλου (γνωστός ως Τουρκοφάγος), της θαρραλέας Λασκαρίνας Μπουμπουλίνας, της γοητευτικής Μαντούς Μαυρογένους, κ.ά.

GEOR6110-n.jpg

Από τους ήρωες μας αντλεί την μαχητική διάθεση του και το πνεύμα της αυτοθυσίας! Και στην συνέχεια αποκτάει και ποιητικό λόγο ύπαρξης και αποστολής, από τα εθνικοεπαναστατικά ποιήματα του Μέγιστου Διονύσιου Σολωμού, τον Ανδρέα Κάλβου, του Αριστοτέλη Βαλαωρίτη, του Αχιλλέα Παράσχου, κ.ά. Έτσι φτάνουμε στα χρόνια του αθηναϊκού κρατιδίου, της νέας ποταπής και τρισκατάρατης ‘’αθηναϊκής δημοκρατίας’’ και της Μεγάλης Ιδέας, η οποία γεννά και θρέφει πληθώρα Ελλήνων στοχαστών και ποιητών, όπως ο Εθνικός μας Κωστής Παλαμάς, ο Άγγελος Σικελιανός, ο Ίων Δραγούμης, ο Περικλής Γιαννόπουλος, ο Λορέντζος Μαβίλης (4), ο Κώστας Καρυωτάκης, η Πηνελόπη Δέλτα, κ.ά. Η Μεγάλη Ιδέα φωλιάζει βαθιά μέσα στις καρδιές των Ελλήνων και σφηνώνεται γερά στο μυαλό του Ελληνισμού όπου από τότε που ηττάται στο Μικρασιατικό Μέτωπο ο Ελληνικός Εθνικισμός ψάχνει να βρει τον εαυτό του και να συναρμολογήσει από την αρχή την σπασμένη εικόνα που του άφησε ο εθνικός διχασμός και οι ύπουλες Δυτικές δυνάμεις διασκορπισμένη στην Ιωνική και Αιολική γη μας. (5) Μετά από περίπου μια δεκαπενταετία βρίσκει την έκφραση του και την εφαρμογή του στην Ελλάδα, παρασυρόμενος από το γενικότερο κλίμα της Ευρώπης και λόγω της πολιτικής ανωμαλίας και του κομμουνιστικού κινδύνου, την ηλιόλουστη εκείνη ημέρα της 4ης Αυγούστου από τον ύπατο Εφαρμοστή Ιωάννη Μεταξά. Οι ιδέες του Εθνικού Κυβερνήτη τροφοδοτούν διαρκώς το πνεύμα του μαχητικού και επίμονου Εθνικισμού μας σε άμεση συνέργεια με τις ιδέες της Σίτσας Καραϊσκάκη, του Ιωάννη Συκουτρή, του Δημήτρη Βεζανή, του Αριστείδη Ανδρόνικου, του Άριστου Καμπάνη κ.ά. Το ίδιο συμβαίνει και με την Ε.Ο.Ν. η οποία θα κληθεί να πολεμήσει στα δύσβατα βουνά της Ηπείρου τον εχθρό και να αποτελέσει για εμάς τους Έλληνες Εθνικιστές το καλαίσθητο και ευέλπιδο πρότυπο της Εθνικιστικής Οργάνωσης Νεολαίας που οραματιζόμεθα.

14801107_1451163448232797_1301597081_n.jpg

Τέλος λαμπρό παράδειγμα προς μίμηση και φάρος αγώνος για την λευτεριά αποτελεί η εξέχουσα προσωπικότητα του Στρατηγού Γεωργίου Γρίβα Διγενή και η Ε.Ο.Κ.Α. (σαφώς και η αντιστασιακή εθνικιστική οργάνωση Χ). (6) Όπου με την πίστη του στον Θεό και την αγάπη στην Πατρίδα απέδειξε πόσα μπορεί να καταφέρει το Ελληνικό Έθνος και ο εθνικισμός των νεαρών αγωνιστών ενάντια στον Κέρβερο με τα τρία κεφάλια (του άγγλου ιμπεριαλιστή, τούρκου συνεργάτη και κομμουνιστή προδότη – δωσίλογου) που φύλαγε την ελληνική μας Κύπρο. Τα λόγια του ακόμα ηχούν στα αυτιά μας: ‘’Ο φιλοτομαρισμός και η αδράνεια είναι δείγματα εθνικής και κοινωνικής σαπίλας’’.

Ο Ελληνικός Εθνικισμός ασφαλώς δεν σταματάει εδώ καθότι όπως προαναφέραμε δεν είναι πηγάδι με στάσιμο νερό. Ο δικός μας Εθνικισμός είναι ορμητικός ποταμός που ξεκινά από τας πηγάς του Ολύμπου και εκβάλλει μέχρι τας ακτάς του Αιγαίου μας παίρνοντας στο πέρασμα του κάθε τι δημιουργικόν, κάθε τι θετικόν, κάθε τι ωφέλιμον για την ιδεολογία μας και το κίνημα μας. Αυτό που χρειάζεται μόνο είναι ο νέος Ηρακλής! Δηλαδή ο νέος Εθνικός Ηγέτης όπου θα αναδυθεί μέσα από τον αγώνα και θα κληθεί να φέρει εις πέρας τον άθλο με τους στάβλους του Αυγεία. Να καθαρίσει δηλαδή τον ελληνικό χώρο από την κοινοβουλευτική κοπριά, την μαρξιστική μπόχα και την φιλελεύθερη δυσφορία που έχει επιβληθεί τα τελευταία χρόνια σε τούτη την Ιερή Γη.
Έτσι μαζί με το πνεύμα των προγόνων να μας εμψυχώνει και να μας στοιχειώνει έχουμε και τις ιδέες και των νέων συναγωνιστών μας όπου έδωσαν πνοή και όραμα, όπως ο ελληνοκεντρικός Γεώργιος Γεωργαλάς (7) και ο εθνικοσοσιαλιστής Ανδρέας Δενδρινός (8). Η πνοή του πρώτου δίνει ζωή στην ελληνική εθνικιστική ιδεολογία και το όραμα του δεύτερου δίνει σκοπό για ζωή συμπληρώνοντας ο ένας τον άλλον.

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

Ο Ελληνικός Εθνικισμός είναι η αποκορύφωση της ελληνικής ψυχής, είναι το απόγειο της ελληνικής ενεργητικής στάσης ζωής και τρόπου σκέψεως καθότι σύμφωνα με τα λόγια του Ίωνος Δραγούμη: ‘’Όταν ο Έλλην πάψει να είναι εθνικιστής, θα πάψει να είναι Έλλην’’. Kαι ποιος μπορεί να τον διαψεύσει πια; Ο δικός μας εθνικισμός είναι συναισθηματικός δηλαδή διαθέτει καθαρώς ψυχική πίστη, είναι συνειδησιακός δηλαδή πλήρως πνευματικός αγών, και είναι φυσικός διότι πηγάζει από το αίμα του αίματος μας και από την σάρκα της σαρκός μας και μαχητικός διότι στο τέλος θα μιλήσουν τα κορμιά και στην μελλοντική μάχη σώμα με σώμα που θα επακολουθήσει, θα είναι αυτή που θα μας φέρει την Νίκη των Ιδεών μας.

ΠΙΣΤΙΣ – ΑΓΩΝ – ΝΙΚΗ!!

Φίλιππος Γ. Νατσιόπουλος

(1)Ελληνικός κι ευρωπαϊκοί εθνικισμοί

(2) Ιστορία της Φιλοσοφίας – Νίκος Ι. Λούβαρης
(3) Βυζάντιο, που ωφέλησε και που έβλαψε τον Ελληνισμό – Διονύσης Χιώνης
(4) Με ιδεολογία Ελληνική – Νικόλαος Καρράς
(5) Για τον Ελληνικό Εθνικισμό – Ιωάννης Πετρίτης
(6) Ο Γρίβας και η Χ: Το χαμένο αρχείο – Σπύρος Παπαγεωργίου
(7) Η Άνοδος και η Πτώσις των Αστών – Γεώργιος Γεωργαλάς
(8) Ελλάδα Ξύπνα – Ανδρέας Δενδρινός

Υ.Γ.: Στο επόμενο μέρος θα επακολουθήσουν οι παραμορφώσεις του ελληνικού εθνικιστικού κινήματος οι οποίες λειτουργούν ως τροχοπέδη στην ενότητα και γιγάντωση του και την σωστή έκφραση της ελληνικής ψυχής.